h

SP-huurdersonderzoek Steendijkpolder 2022 Dunantdreef, Zernikedreef en Einthovendreef

Geachte bewoners,

Ons is ter ore gekomen, dat er in uw wijk huizen aanwezig zijn die door verzakking last hebben gekregen van ernstige mankementen. Genoemd zijn onder andere scheuren in muren, ramen en deuren die niet meer goed sluiten of niet meer opengaan, lekkages en schimmel. Sommige klachten zijn, volgens bewoners, al meerdere keren gemeld bij Maasdelta, maar nog steeds niet verholpen.

Daarom wil de SP Maassluis in kaart brengen bij welke woningen er sprake is van ernstige mankementen en wat deze mankementen inhouden.
Als vervolg op deze vragenlijst kan het zijn dat wij u uitnodigen om bij elkaar te komen, zodat u, als bewoner, collectief de klachten kan indienen bij  Maasdelta.

Maasdelta heeft na indiening 6 weken de tijd om uw klachten op te lossen. Hierna kan via de huurcommissie verdere stappen ondernomen worden. Tevens wordt de staat van onderhoud van uw woonwijk nogal eens genoemd als pijnpunt. Hiervoor is de gemeente Maassluis verantwoordelijk. Middels dit schrijven willen we peilen hoe u denkt over het onderhoud.

De SP wil u vragen deze vragenlijst in te vullen, te ondertekenen en in te leveren bij. Op zaterdag 2 juli tussen 10 komen we bij u langs.

Kees van Bergenhenegouwen
Zernikedreef 41
3146VL Maassluis

(If you're a human, don't change the following field)